牧童札記 Shepherd Boy Notebook

許多人以為我這個年若40但仍自稱「牧童」的傳道人不願認老。不過,在主耶穌這位大牧人的引領下,我總覺得我永遠都只能是一個需要不斷求學習,求進步的牧童!

Monday, November 13, 2006

我地係好靚㗎



Halloween Dora事件發生後, 昨天晚上,小暄又在問起我有關Halloween的事。

「爸爸,我可唔可以下年去Trick-or-Treat呀?」

「唔得!你有冇見到爸爸媽媽去Trick-or-Treat呀?」

「冇!點解呀?」

「因為天父唔鐘意囉!我地係天父嘅小朋友來的,我地唔要做天父唔鐘意我地去做嘅嘢!而且Trick-or-Treat 好危險㗎,可能會見到 stranger 㗎。」

「天父係唔係勁到爆㗎?」(都唔知佢係邊度學翻嚟)

「係呀!」

「噉,我可唔可以穿costume呀?」

「小暄呀,其實我地係唔需要穿costume㗎。我地每一個人已經係最靚㗎喇。每一個人都是按天父個樣造的(好難給一個只得五歲的小朋友解釋什麼是神的image)。天父是最靚的,所以我地已經是最靚的了。穿了costume扮鬼扮馬反而會變得唔靚。你明白嗎?」

「哦!」

「所以,爸爸媽媽決定每年Halloween前都送你一件新衣服,等你穿得好靚好靚地上學,好嗎?」

「好呀!好呀!...我想要Cinderalla個條裙!」

「... 」






Labels: