牧童札記 Shepherd Boy Notebook

許多人以為我這個年若40但仍自稱「牧童」的傳道人不願認老。不過,在主耶穌這位大牧人的引領下,我總覺得我永遠都只能是一個需要不斷求學習,求進步的牧童!

Monday, July 17, 2006

既驚喜又安慰



前晚,飯後一家人(我、太太、小暄、小昕)坐在客廳。小暄在我膝前玩耍。忽然指著我的肚子...


暄:「爸爸,你個肚腩真肥!」
爸:「都唔係幾肥姐!」
媽:「暄暄,爸爸大肚腩,會唔會生BB㗎?」
暄:「唔會。」
媽:「點解?」
暄:「因為爸爸係男仔。男仔係唔會生BB嘅。」
媽:「噉!暄暄會唔會生BB㗎?」

小暄想了一想,笑咪咪說:「會!不過要等結左婚之後先。」

嘩!連只得四歲的小女兒都明白呢個道理,真叫作爸爸和媽媽的既驚喜又安慰。